a

Lorem ipsum dolor sit amet, consecte adipi. Suspendisse ultrices hendrerit a vitae vel a sodales. Ac lectus vel risus suscipit sit amet hendrerit a venenatis.

Hirtenstraße 19, 10178 Berlin, Germany
+49 30 24041420
ouroffice@vangard.com

2D Character sketch

prime-media-studios-2D-character-creation-sketch-Robby-850x850

2D Line art

prime-media-studios-2D-character-creation-LineArt-Laina-850x850

2D Colored

prime-media-studios-2D-character-creation-2D-Colored-RTard-850x850
prime-media-studios-3D-character-creation-2D-Raccoon-800x800

Van idee naar personage

Maak het verschil met emotie, zowel op je website, in reclame-spots, op drukwerk, in applicaties en games.
Vertrekkende vanuit je idee, brengen we samen het ideale 3D-personage voor je bedrijf tot leven, dat je klanten doet smelten, wegdromen en aanzet tot actie.

3D Sculpting

prime-media-studios-3D-character-creation-3D-Sculpting-850x850

Hair & Accessoires

prime-media-studios-3D-character-creation-3D-accessoiries_850x850

Texturing

prime-media-studios-3D-character-creation-3D-Textured-850x850

Vertel je verhaal
met een persoonlijk karakter

Wanneer klanten of je doelgroep zich gaan identificeren met je karakter sta je sterk in de markt.
Hiervoor staat een gedreven team creatievelingen klaar, die thuis zijn in de magische wereld van (digitale) tekenkunst en animatie.
Met een personage kan je een verhaal vertellen, mensen inspireren of gewoonweg raken met een aanstekelijke vorm van emotie.

prime-media-studios-3D-character-creation-3D-Tina-640x800

Hoe werkt onze magie?

Een tipje van de sluier

prime-media-studios-2D-character-creation-Hat

Stap 1: Project breakdown

Samen brainstormen en een actieplan maken

Op basis van jouw input, gewenste stijl en een moodboard stellen we een project breakdown op.
In dit handig overzicht vind je de timing van de voorziene opleverings- en feedbackmomenten,alsook de contactgegevens van de projectleiders, nuttige links en informatie van het project.

Stap 2: Character sheet

De persoonlijkheid van je personage bepalen

In deze stap werken we je personage verder uit. Wie is hij of zij? Wat is zijn/haar persoonlijke geschiedenis?
Welke dromen, angsten, waarden en gewoonten houdt je personage erop na?
We kruipen dus onder de huid en in het hoofd van het personage om de persoonlijkheid te kunnen bepalen.

Om het uiterlijk te bepalen gaan we een stijlonderzoek doen, waar we in detail gaan naar gezichtsvormen, kapselstijl, lichaamstype, smaak voor fashion, enz.
Op basis van deze gegevens kunnen wij het designproces starten.

General
1 Personal HistoryOn a journey to find herself
2 NameTina
3SexF
4 Age28
5Birthday26 / 08 / 2016
6FamilyOnly child, But not spoiled
Physical
7Height1m 80cm (6’3)
8Weight58 Kg
9Body typeAthletic
9Hair typeChestnut brown, long
10Eye colorBrown/Green
11Skin colorCaucasian
Lifestyle
12 HobbiesDancing, horseback riding, walking in the nature
13 StyleStylisted-Realistic
14PersonalityHopelessly optimistic, happy, hypersensitive
15State of mindTotally lost
16ValuesLoyal, honest, respectful
17MannerismSpaced out, kind, curious, sociable, emotional
Emotional
18Likes &
dislikes
Art, nature, animals, dance, yoga, sunlight, traveling
Gossip, fake people
19Good & bad habitsRecycle/clean, overthinker, perfectionist
20ConflictsCan be crazy when she gets angry or hungry
21AspirationsWorld peace
22FearsFear of failure
23StrengthPersevere

Hair & Face shape

prime-media-studios-3D-character-creation-3D-accessoiries-Hair & Face Shape-850x850

Body Type

prime-media-studios-3D-character-creation-3D-Body-Type-850x850

Fashion Style

prime-media-studios-3D-character-creation-3D-Fashion-Style-850x850

Stap 3: Vormgeving in 2D

We beginnen aan de eerste tekenfase

We starten met een ruwe schets op basis van de input van stap 1 en stap 2. Zodra we een voorkeur van een schets hebben, dan gaan we deze verder verfijnen en inkleuren. Het personage en zijn/haar accessoires worden herkenbaar en zijn klaar om te transformeren naar een 3D model!

2D schets

prime-media-studios-2D-character-creation-2Dsketch-Tina-850x850

2D Line art

prime-media-studios-2D-character-creation-LineArt-Tina-850x850

2D Colored

Prime-Media-Studios---Character-Creation--2D-Colored

Stap 4: Vormgeving in 3D

De transformatie naar een levendig 3D-personage

Tijd voor een knap staaltje digitaal beeldhouwwerk!
Alle accessoires zoals juwelen, kleding, kapsel, enz. worden ook in detail gecreëerd. Wanneer alle elementen klaar zijn, dan gaan we starten met texturen en belichten zodat we een finale pose kunnen uitrenderen.

Gefeliciteerd! Je personage is geboren.

3D Sculpt

prime-media-studios-3D-character-creation-3D-sculpting-850x850

Hair & accessoires

prime-media-studios-3D-character-creation-3D-sculpting_Tina accesoiries-850x850

Texturing

prime-media-studios-3D-character-creation-3D-Textured-Tina-850x850

Stap 5: Rigging

Je personage klaarmaken voor beweging

Om te kunnen bewegen heeft je personage, net zoals wij, ‘spieren’ en een ‘skelet’ nodig.
Deze digitale operatie (rigging) zorgt ervoor dat emoties correct worden weergegeven op het gezicht, en alle ledematen mooi meebewegen.
Staan alle triggerpunten juist, dan gaan we verder naar de ‘testfase’.

Stap 6: Testing rigging

Alle imperfecties eruit halen, zodat je personage klaar is voor een high-end animatie

Bijna showtime! We testen het skelet en optimaliseren elke beweging, alle details moeten kloppen.
Samen zoeken we naar enkele perfecte poses, die de persoonlijkheid van je karakter helemaal tot uiting brengen. Deze poses worden uitgerenderd in hoge resolutie renders.

Stap 7: Showtime

Je personage is klaar voor z’n missie

Tijd om je nieuwe beste vriend te ontmoeten!
Laat je personage je verhaal vertellen en je merk versterken.
Zij/hij/het wacht op je!

Leuk om te weten

geen verrassingen, een leuke ervaring van start tot finaal

Ontmoet onze personages

Wij vinden het heerlijk om een personage op maat te maken. Dit is echter een proces dat enkele maanden in beslag neemt. Indien je met een krappe deadline zit, kan je bij ons een karakter kopen dat we reeds maakten. Hier vind je een overzicht van de personages die we momenteel kunnen aanbieden.

Kom eens op de koffie

Kunnen we jou ook helpen
om je dromen tot leven te brengen?

pms_coffee

Contact

Office België

Adres

C-mine 12, B-3600 Genk

Telefoon

+32 89 20 17 98

Email

info@primemedia-studios.be

Office USA

Adres

1177 Avenue of the Americas,
7th floor, New York, NY 10036

Telefoon

+1 646-945-4053

Email

info@primemedia-studios.be

Sales

Ozan +32 (0)488 584 654
ozan@primemedia-studios.be

3D Project coördinatie

Thomas +32 89 20 17 98
thomas@primemedia-studios.be

3D Project coördinatie

Michelle +32 89 20 17 98
michelle@primemedia-studios.be

Development

Tiemen +32 89 20 17 98
tiemen@primemedia-studios.be

Grafisch design

Kevin +32 89 20 17 98
kevin@primemedia-studios.be

Grafisch design

Tristen +32 89 20 17 98
tristen@primemedia-studios.be

3D Generalist

Tom +32 89 20 17 98
tom@primemedia-studios.be

Administratie

Michelle +32 89 20 17 98
invoice@primemedia-studios.be

Op zoek naar een job?

Neem gerust contact op +32 89 20 17 98
info@primemedia-studios.be

Volg ons